
قابل توجه سرگروه های محترم لطفا" هر فعالیتی انجام می دهید(حتی فعالیت های غیر بخشنامه ای)گزارشی برای من بفرستید. 1)اگر بخشنامه ای ارسال می کنید آن را عکس یا اسکن کنید وبفرستید 2)اگر هم بخشنامه یا مستندات ندارید فقط خلاصه ای از کارتان را درقالب متن (یااگر عکسی د ارید)بفرستید.روش ارسال با خودتان است ایمیل یا تلگرامهر فعالیتی که ارسال کنید من آن را در آرشیو کارهایتان ذخیره می کنم و برای ارزشیابی کارها ی پایان سالتان منظور می کنم....
ادامه مطلب
لطفا" تا آخر هفته آینده مشخصات :نام نام خانوادگی شماره پرسنلی سابقه تدریس ایمنی وبهداشت درس مورد تدریس{اینکه ایمنی بهداشت یا الزامات کار درس میدهند)رشته تحصیلی را جمع آوری وپیش خودشان نگه دارید. به محض آنکه فرم مخصوص ودستورالعمل را در وبلاگ گذاشتم(اطلاع رسانی خواهم کرد)در تاریخ معین این اطلاعات را درفرم مخصوص وارد کنید وارسال کنید. xa0...
ادامه مطلب